Veilig in Nederland!

8 juni 2019 - Dronten, Nederland

Hallo allemaal,

Afgelopen woensdag zijn Janne en ik, na een lange reis, weer veilig aangekomen in Nederland. We zijn blij om weer terug in Nederland te zijn en te kunnen genieten van onze familie en luxe hier. Natuurlijk missen we alle tante's, kinderen uit CdE en elkaar!

Ook is de wind, het ritme, het nieuwe huis, de Nederlandse drukte, enz. erg wennen. Gelukkig is er genoeg tijd om bij te komen en na te genieten van deze super ervaring. Het is heerlijk om te genieten van de Nederlandse luxe, die je nu opeens nog meer kunt waarderen. Een standaard warme douchen met schoon water, slapen zonder klamboe, drinken uit de kraan, op sokken door huis heen lopen zonder vieze voeten te krijgen, een bank om op te relaxen, de supermarkt(ook al is die  nu een beetje ver weg) en natuurlijk het 'normale' eten zonder rijst met veel te veel zout en olie.

Ik wil iedereen  heel erg bedanken voor alle reacties, gebeden, lieve berichtjes, kaartjes, belletjes, financiële bijdragen en andere steun!! Het is fijn om te zien en merken dat er zoveel mensen meeleven, daar heb ik me echt over verbaasd!!

Dit is, jammer genoeg, laatste blog over onze geweldige tijd in Casa de Esperanza, Bolivia. Voor meer foto's, filmpjes, verhalen etc. ben je altijd welkom!

En als afsluiter heeft mijn lieve, creatieve, gezellige, geweldige reisgenoot Janne een laatste filmpje gemaakt van onze tijd in CdE, dus vergeet die vooral niet eventjes te bekijken.

Lieve groetjes Tamar

1. Ina Veen:
    9 juni 2019
    Hoi Tamar,

Wat fijn dat je weer veilig in Nederland geland bent. Het zal zeker allemaal wel weer wennen voor je zijn. Het zal een fantastische ervaring voor je zijn geweest, met alles wat je hebt meegemaakt! Bedankt voor al jullie reisverhalen, ik heb ervan genoten!

Groeten,
    Ina Veen