De koffers staan klaar!

6 oktober 2018 - Dronten, Nederland

​Nog 2 (of naja 1,5) nachtjes slapen en dan eindelijk zover! De koffers zijn bijna ingepakt en de laatste dingen moeten er nog ingepropt worden. Je denkt dat 2 koffers veel is, maar die koffers zitten zo vol!2018-10-06 01.47.38 1

Maandagochtend vliegen Janne en ik via Madrid en Santiago naar La Paz, waar we dinsdag aankomen. Een lange en vermoeide reis van meer dan 30 uur!

Nu alleen nog de laatste dingen inpakken en Nederland gedag zwaaien. En dan op weg naar 8 maanden in Casa de Esperanza om onze handen uit de mouwen te steken.

Via deze blog wil ik vrienden, familie, kennissen enzo graag op de hoogte houden van mijn avonturen in Bolivia. Ik hoop dat er genoeg internet is om af en toe wat van me te laten horen! En ik vind het natuurlijk ook hartstikke leuk als ik af en toe wat vanuit Nederland te horen!! :)

Tamar

1. Marco Schilder:
    6 oktober 2018
    Alvast een voorspoedige en gezegende reis gewenst. Gaaf dat je dit gaat doen. Breng ze in CDE graag de groeten over. Dios te bendiga.
    Groeten,
    Jeannette, Marco en Ruben
  2. Silas:
    6 oktober 2018
    VEEL PLEZIER SIS! <3
  3. Marieke Geerds:
    7 oktober 2018
    Lieve Tamar, een hele goede, voorspoedige reis en een mooi weerzien met alle mensen die je daar kent! Een gezegende, gave tijd bidden we jou toe in Casa de Esperanza!!
    Liefs van ons uit Zwolle
  4. M Akkermans:
    8 oktober 2018
    Lieve Tamar, een voorspoedig verblijf toegewenst! En wat heerlijk voor je om al die lieve kinderen weer te zien! Wij wensen jou en Janne een geweldige, werkzame tijd toe!
    Liefs Herman en Marianne
  5. Fam Oosterhuis:
    8 oktober 2018
    Ha Tamar, een veilige reis gewenst en een hele goede tijd daar!! Leuk om af en toe mee te mogen kijken via je blog! B-blessed!
  6. Manuela:
    8 oktober 2018
    Wat ontzettend gaaf Tamar. Ben stiekem wel beetje jaloers man. Doe ze daar de groeten van me. Je gaat vast een super tijd hebben daar!!!
  7. Judith:
    HJSJS
    Lieve Tamar, wat geweldig dat je dit doet. Goede reis en tijd daar! Leuk om een beetje met je mee te kunnen kijken zo.
    Ga (met) Go(e)d.
  8. Lois:
    8 oktober 2018
    Veel plezier sisie ik ga je heel erg missen 😙😍
  9. Ruben Schilder:
    8 oktober 2018
    Veel plezier daar en geniet van de komende 8 maanden!