De laatste week

1 juni 2019 - Caranavi, Bolivia

Hallo allemaal,

Nog even snel een update voordat we weer op weg gaan naar NL. We hebben een erg drukke en leuke week achter de rug. Het is zo'n raar idee om hier straks weg te gaan terwijl we hier 8 maanden gewoond hebben! Maar aan de andere ook zin om weer naar NL te gaan.

We hebben deze week al onze taken afgerond. De guarderia en het digitaliseren van alle documenten. Ondanks dat het nog even hard werken was hebben we er ook van genoten. En gelukkig konden we het donderdag afmaken, zodat we vrijdag de tijd hadden om voor iedereen cake te bakken. Want bij afscheid hoort natuurlijk ook een traktatie!

Naast al het werken was er ook tijd voor feestjes. Moederdag(wat hier voor de tantes gevierd wordt), pyjamaparty met de oudste meiden, uiteten met tantes, water/eierengevecht met een andere tante, koffie drinken met een paar tantes en een verkleedpartijtje in de guarderia. Wat voelen wij ons toch gezegend hier en wat gaan we iedereen missen!

Vandaag na de lunch werden we uitgebreid bedankt en werd er door de kinderen voor ons gebeden. Toen ze vroegen wie er wou bidden gingen er zoveel vingers omhoog! Zo lief!

Morgen vertrekken we naar La Paz, daar blijven we 1 dag en dan vliegen we dinsdag richting NL!

Dus tot gauw iedereen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marco Schilder:
    1 juni 2019
    Goede terug reis gewenst.Gods zegen. Tot in Nederland.
  2. Marieke Geerds:
    1 juni 2019
    Goed gedaan meiden en een mooie reis vol herinneringen terug....
  3. Willemijn:
    1 juni 2019
    Awh, wat lief... dat bidden ook! ❤️❤️
    Tot snel!
  4. Marijke Punt:
    Goede reis !
  5. Marieke Geerds:
    1 juni 2019
    Genoten van al jullie verhalen, gaaf wat jullie allemaal gedaan en meegemaakt hebben. Goede reis!
  6. Opa en Oma Geschiere.:
    2 juni 2019
    Goede en veilige terugreis. Gods Zegen, wat geweldig wat jullie allemaal gedaan hebben uit liefde voor Jezus.
  7. Manon:
    3 juni 2019
    Goede reis terug. Tot snel...hopelijk voor dat wij gaan ;-)
  8. M Akkermans:
    6 juni 2019
    Super goed werk gedaan lieverds!
  9. Maroesjka:
    8 juni 2019
    Ik genoten van je verhalen! Geweldig wat jullie allemaal gedaan hebben ze zullen jullie daar wel gaan missen.
    Maar fijn dat jullie weer thuis zijn!!