De laatste week

1 juni 2019 - Caranavi, Bolivia

Hallo allemaal,

Nog even snel een update voordat we weer op weg gaan naar NL. We hebben een erg drukke en leuke week achter de rug. Het is zo'n raar idee om hier straks weg te gaan terwijl we hier 8 maanden gewoond hebben! Maar aan de andere ook zin om weer naar NL te gaan.

We hebben deze week al onze taken afgerond. De guarderia en het digitaliseren van alle documenten. Ondanks dat het nog even hard werken was hebben we er ook van genoten. En gelukkig konden we het donderdag afmaken, zodat we vrijdag de tijd hadden om voor iedereen cake te bakken. Want bij afscheid hoort natuurlijk ook een traktatie!

Naast al het werken was er ook tijd voor feestjes. Moederdag(wat hier voor de tantes gevierd wordt), pyjamaparty met de oudste meiden, uiteten met tantes, water/eierengevecht met een andere tante, koffie drinken met een paar tantes en een verkleedpartijtje in de guarderia. Wat voelen wij ons toch gezegend hier en wat gaan we iedereen missen!

Vandaag na de lunch werden we uitgebreid bedankt en werd er door de kinderen voor ons gebeden. Toen ze vroegen wie er wou bidden gingen er zoveel vingers omhoog! Zo lief!

Morgen vertrekken we naar La Paz, daar blijven we 1 dag en dan vliegen we dinsdag richting NL!