Veilig en wel in CdE

10 oktober 2018 - Caranavi, Bolivia

We zijn veilig aangekomen in CdE!! We konden gelukkig met de auto van La Paz naar Caranavi, dat scheelt heel wat uurtjes in vergelijking met de bus. Onze geweldige chauffeur ontweek de gaten zoveel mogelijk, wat af en toe best lastig was :)
Na onze lange reis hebben we onze koffers uitgepakt en zijn we gaan slapen, want wat is dat vermoeiend zeg!

Na een hele lange nacht hebben we vanmorgen wat rondgelopen om de boel weer een beetje te verkennen. Daarna hebben we gezellig met de kinderen gegeten en onze eerste woordjes spaans te proberen, maar dat is nog niet zo gemakkelijk...
Het voelt heel onwerkelijk om weer in Casa de Esperanza te zijn en het is nog erg wennen.
Morgen gaan we echt aan het werk, te beginnen met brood bakken!
En voor nu nog maar even heel rustig aan doen met die boliviaanse temperaturen..

Ohja! Kijk bij de fotos nog even voor een plaatje van het prachtige uitzicht vanuit ons huisje!!

1. Marieke Geerds:
    10 oktober 2018
    Wat fijn dat jullie er zijn en wat een gewéldig uitzicht!!! Succes met bijkomen en wennen.
    Groetjes!!
  2. Machteld:
    11 oktober 2018
    Van de broodafdeling van de Jumbo naar de broodafdeling van CdE, ha, ha...Dat moet je goed afgaan! Succes met wennen, taal, klimaat enz...xm
  3. Harmke:
    Heel Tamar,
    Lekker wennen en morgen een leuke eerste werkdag.
    Alle goeds voor jou!
  4. M Akkermans:
    11 oktober 2018
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! Nu fijn aan het werk! Succes!