'Cenar' in de units

28 oktober 2018 - Caranavi, Bolivia

Afgelopen week weer lekker ons werk kunnen doen. Ook de klusjes snappen we steeds wat beter.

Af en toe eten we 's avonds bij de unit's. We gaan ze gewoon allemaal bij langs. Dinsdag was het tijd voor unit 4 en daar hadden ze een jarige! Hadden wij even geluk! Nadat we rijst met een soort kip en saus gegeten hadden was het tijd voor feest. Er werden ballonnen opgehangen en er kwamen 2 grote flessen cola, bakken chips en koekjes en een taart tevoorschijn. (Zie foto's)

We zongen met zijn allen voor de jarige job en hebben gesmult van al het lekkers! Heel erg leuk (en lekker) om een keertje mee te maken.

Donderdag aten we in een andere unit met alleen maar kleine kinderen (tussen de 0 en 4 jaar), maar daar deed de stroom het niet. Het wordt hier 's avonds best vroeg donker en een zaklamp hadden ze niet. We hebben gezellig in het donker gegeten. Na het eten bleven we nog even, wij hadden namelijk wel een zaklamp. We hielpen dus even met de kinderen klaarmaken om naar bed te gaan. Grappig om te zien dat die kinderen het heel normaal vinden om een keertje in het donker te zitten.

1. Marco Schilder:
    28 oktober 2018
    Leuk om jullie belevenissen te volgen.
    Veel zegen samen.
    Saludos de Holanda. Dios te bendiga.
  2. Machteld:
    28 oktober 2018
    Ha, ha, handige manier om ballonnen op te hangen, geweldige foto!!
    XM
  3. M Akkermans:
    29 oktober 2018
    Hoi, wat geweldig om daar te zijn! Mooie foto's en heel erg leuk om iets van jullie te horen! Lieve groeten aan iedereen en vooral aan die mooie kinderen!
  4. Manon:
    29 oktober 2018
    Weer heerlijk om jullie verhaal te lezen met een beetje gevoel van heimwee.
  5. Carla Kok:
    30 oktober 2018
    Leuk verhaal en heel leuk om een verjaardag te vieren in een unit😃🎉
    Veel succes en plezier daar
  6. Opa en Oma Geschiere:
    30 oktober 2018
    Hallo Tamar, Leuk om een berichtje van je te ontvangen, we zijn blij dat het goed met je gaat.
    Heel veel plezier met de kinderen en sterkte !!!!
  7. Opa en oma:
    1 november 2018
    Hallo Tamar
    Goed te horen dat jullie beginnen te wennen en dat je elkaar begrijpt. Wij hebben de korte broeken maar de winterstalling gebracht. Bij jullie is het lekker korte broekenweer.Geniet er dus maar van. Groeten Opa en Oma Buitenhuis.