Zomervakantie!!

2 december 2018 - Caranavi, Bolivia

Jaa! Het is zover...de kinderen hebben vanaf donderdag zomervakantie! Gek idee...in december!

Donderdagavond hadden we een speciale maaltijd voor de kinderen die zich afgelopen maand goed gedragen hadden. De kinderen waren uitgenodigd bij een tio en tia thuis en het eten was net even wat lekkerder gemaakt met sandwiches en cake. We hadden wat spelletjes bedacht (kranten meppen, koekhappen, stoelendans, enz.) en we hebben een hele gezellige avond gehad!

Gisteren hebben we hier Thanksgiving gevierd. Een uitgebreide lunch met een stuk vlees en muziek! Ook hebben we een grote slinger gemaakt met daarop dingen waarvoor de kinderen dankbaar zijn. Nou dat zijn er nog al wat!

De afgelopen week deden hebben we verder lekker rustig aan, iedereen is een beetje verkouden hier en na het eten van vrijdag, voelden Janne en ik ons allebei niet zo lekker...oeps! Gelukkig gaat het nu weer beter!

Vanochtend zijn we niet naar de kerk geweest, het heeft veel geregend vannacht dus de weg was te blubberig om over te rijden met de bus. Dus de kids zijn lekker film aan het kijken. Relaxed begin van de vakantie dus :)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marco Schilder:
    2 december 2018
    Leuk om weer iets van je te horen.
    Goede vakantie periode gewenst. Geniet er van. Veel leuke dingen doen.
    Gods zegen en houdt je taai
  2. M Akkermans:
    2 december 2018
    Lekker genieten van je vakantie! Maak er samen iets leuks van en geniet van alles! xxxxx
  3. Carla Kok:
    2 december 2018
    Echt heel leuk om je verhalen te lezen!
    Veel plezier daar en Gods zegen
  4. Rachel:
    2 december 2018
    Klinkt super leuk allemaal!! Geniet van de vakantie :)
  5. Willemijn:
    2 december 2018
    Aaah! Dat kindje met die roze zonnebril! 🤩 Zo super lief!
    Hoelang hebben de kids vakantie?
  6. Rinus Nieuwenhuize:
    4 december 2018
    Niet gek Tamar , dat is je tweede vakantie van t jaar! Fijn om alles te volgen . Ik wens jullie een fijne vakantie , hoe lang duurt ie ? Hartelijke groet !